ZAGREB, 26. ožujka (Hina) - U zagrebačkom hotelu Panorama proizvođač sportske opreme Nike i Hrvatski nogometni savez (HNS) predstavili su nove dresove u kojima će hrvatska izabrana vrsta nastupiti na Svjetskom prvenstvu u Japanu i
Južnoj Koreji.
ZAGREB, 26. ožujka (Hina) - U zagrebačkom hotelu Panorama
proizvođač sportske opreme Nike i Hrvatski nogometni savez (HNS)
predstavili su nove dresove u kojima će hrvatska izabrana vrsta
nastupiti na Svjetskom prvenstvu u Japanu i Južnoj Koreji.#L#
"Vatreni" će na World Cupu nastupiti potpuno novog vizualnog
identiteta, naravno zadržavši i dalje "šahovnicu" kao svoj glavni
simbol. Sportska odjeća u kojoj će hrvatski nogometaši trenirati i
boraviti izvan terena sastoji se od tri boje - crvene, bijele i
plave, dok su dresovi zadržali tradicionalne crveno-bijele
kockice. Kompletna oprema sačinjena je najsuvremenijom Cool Motion
tehnologijom, koja će igračima pomoći u svladavanju teških
vremenski uvjeta za igru na svjetskom prvenstvu. Cool Motion
tehnologija u sportsku opremu unosi inovaciju temeljenu na
dvoslojnom konceptu. Gornji dio dres sastoji se od dva specifična
sloja, unutarnji Dri-Fit i vanjski sloj s mrežastom ventilacijskom
tkaninom koja igraču omogućuje termoregulaciju. Posljednica toga
je da gornji dres zadržava manje vlage i tjelesne topline, bez
obzira na vremenske uvjete. Novi dres je iako sačinjen od dva sloja,
22 posto lakši od prethodnog dresa naše momčadi.
Navijači trećeplasirane reprezentacije s posljednjeg svjetskog
prvenstva premijerno će nove dresove hrvatske vrste vidjeti u
ogledu protiv Slovenije, što će se u srijedu odigrati u Zagrebu.
Uz vodstvo HNS-a, koje je predvodio predsjednik Vlatko Marković,
promociji dresa prisutvovao je i hrvatski izbornik Mirko Jozić, dok
su tvrtku Nike predstavljali marketing manager za Alpsku regiju
(Švicarska, Austrija, Slovenija i Hrvatska) Talijan Eno Polo, te
marketing manager za Hrvatsku Dalibor Fuštar.
(Hina) dl dl
(Hina) dl dl