FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

SAJAM U MUENCHENU: RECESIJA SE ODRAŽAVA NA TURISTIČKA PUTOVANJA

Autor: ;VPER;SDJE;TAM;
MUENCHEN, 16. veljače (Hina) - Interes Nijemaca za putovanje i odmor u inozemstvo ove godine, pa tako i u Hrvatsku i dalje je dobar, no zbog recesije njemačkog gospodarstva te sve veće nezaposlenosti, što je dovelo do štednje, njemački organizatori putovanja procjenjuju da će ove godine ipak više Nijemaca ostati kod kuće nego prijašnjih godina.
MUENCHEN, 16. veljače (Hina) - Interes Nijemaca za putovanje i odmor u inozemstvo ove godine, pa tako i u Hrvatsku i dalje je dobar, no zbog recesije njemačkog gospodarstva te sve veće nezaposlenosti, što je dovelo do štednje, njemački organizatori putovanja procjenjuju da će ove godine ipak više Nijemaca ostati kod kuće nego prijašnjih godina.#L# Takve procjene čule su se tijekom prvog dana jednog od najznačajnijih turističkih sajmova Njemačke, C-B-R 2002. koji je u petak navečer po 33. put otvoren u Muenchenu. Na tom sajmu će u idućih tjedan svoje turističke, nautičke i sportske mogućnosti njemačkoj širokoj publici predstaviti 1.194 izlagača iz cijelog svijeta, među kojima i Hrvatska čiju turističku ponudu promovira Hrvatska turistička zajednica (HTZ) u suradnji s nekoliko jadranskih županija te ronilačkim, nautičkim i kamping udrugama. Organizatori sajma ove godine očekuju oko 200 tisuća posjetitelja, a tijekom sajma održavat će se brojne prezentacije, seminari i atraktivni programi za publiku. Muenchenski sajam CBR je za Hrvatsku posebno značajan budući da Bavarci čine oko 40 posto svih njemačkih turista u Hrvatskoj, a po procjenama njemačkih touroperatora booking za odmor u Hrvatskoj je na razini prošle godine te je ove godine realno očekivanje sličnog broja njemačkih turista kao i prošle kada ih je iz cijele Njemačke bilo gotovo 1,3 milijuna. Iako neki touroperateri bilježe i blagi rast prodaje u odnosu na isto vrijeme lani (primjerice ID Riva Tours ima porast od 2 do 3 posto) ipak je to sve na razini prošle godine. Uz to, kako se čulo, njemački touroperatori zamjeraju Hrvatskoj ovogodišnje povećanje cijena u gotovo svim segmentima turističke ponude, negdje i do 40 posto, te smatraju da je to vrlo rizično i "opasno" s obzirom na krizu u svjetskoj industriji putovanja nastaloj nakon 11. rujna prošle godine i napada na Ameriku. Nijemci se nadaju da će povećanje cijena u Hrvatskom turizmu donijeti obećanu kvalitetu ponude i raznovrsnije sadržaje, jer, kako naglašavaju, druge su zemlje, posebno one konkurentne Hrvatskoj na njemačkom tržištu (Španjolska, Italija, Turska, Grčka) smanjile cijene te uložile puno više u promociju na njemačkom tržištu. (Hina) tam sd

(Hina) tam sd

An unhandled error has occurred. Reload 🗙