ZAGREB, 22. prosinca 2003. (Hina) - Društva koncerna Končar, prema nekonsolidiranim podacima koji obuhvaćaju i podatke s prodajom između povezanih Društava, u prvih su jedanaest mjeseci ostvarila 2,01 milijardu prihoda od prodaje
proizvoda i usluga, što je 30 posto više nego u isto razdoblje lani, objavili su iz Koncerna.
esna industrija
ZAGREB, 22. prosinca 2003. (Hina) - Društva koncerna Končar, prema
nekonsolidiranim podacima koji obuhvaćaju i podatke s prodajom između
povezanih Društava, u prvih su jedanaest mjeseci ostvarila 2,01
milijardu prihoda od prodaje proizvoda i usluga, što je 30 posto više
nego u isto razdoblje lani, objavili su iz Koncerna.#L#L#
Pritom je na domaćem tržištu realizirano 1,03 milijarde kuna ili 33
posto više, a na inozemnim tržištima 587,3 milijuna kuna, što je
porast od 11 posto.
U strukturi prihoda od prodaje vodeća su društva poslovnog područja
Energetike i transporta na koje se odnosi 76 posto ukupne prodaje
Koncerna ili 1,2 milijarde kuna. Društva tog poslovnog područja
izvezla su roba i usluga u iznosu od 458 milijuna kuna ili 14 posto
više nego lani.
Društva poslovnog područja Trgovine ostvarila su ukupnu prodaju od
211 milijuna kuna, što je porast od pet posto u odnosu na isto lanjsko
razdoblje, poslovnog područja Industrije 135 milijuna kuna, a tri
Društva unutar Posebnih djelatnosti 39 milijuna kuna.
Najznačajniji kupac na domaćem tržištu je Hrvatska elektroprivreda
(HEP) na koju se odnosi 54 posto ukupne prodaje. Slijede trgovačke
kuće (Elektromaterijal, Brodomerkur i Elektropromet) na koje se odnosi
19 posto ukupne prodaje, kupci s područja industrije i brodogradnje (7
posto ukupne prodaje) HŽ (6 posto), a ostatk se odnosi na ZET, Inu i
državnu upravu.
Končareva društva svoje proizvode i usluge plasiraju u više od 50
zemalja svijeta, no najzanačajnija pojedinačna tržišta su Bosna i
Hercegovina, Francuska, Njemačka, Indija, Srbija i Crna Gora,
Ujedinjeni Arapski Emirati i Slovenija.
(Hina) tp db
(Hina) tp db