CINCINNATI, 11. prosinca (Hina/Reuters) - Najveći američki proizvođač kućanskih proizvoda Procter&Gamble (P&G) objavio je kako očekuje da će u ovome tromjesečju ostvariti rast prodaje između 14 i 18 posto, te kako se nada da će u
prvoj polovini 2004. pronaći kupca za svoje poslovanje sa sokovima.
CINCINNATI, 11. prosinca (Hina/Reuters) - Najveći američki
proizvođač kućanskih proizvoda Procter&Gamble (P&G) objavio je
kako očekuje da će u ovome tromjesečju ostvariti rast prodaje
između 14 i 18 posto, te kako se nada da će u prvoj polovini 2004.
pronaći kupca za svoje poslovanje sa sokovima.#L#
U proteklih nekoliko godina P&G je, kako bi održao rast dobiti, na
tržište izbacio čitav niz novih proizvoda, poduzeo akvizicije i
smanjio troškove poslovanja.
Iz te je kompanije objavljeno da će prodaju u ovome tromjesečju
potpomoći i nedavna akvizicija njemačke kompanije za proizvodnju
proizvoda za njegu kose Wella te slab tečaj dolara, zbog kojeg su
njezini proizvodi konkurentniji na inozemnim tržištima.
Predsjednik uprave i izvršni direktor P&G-ja A.G. Lafley kazao je
da kompanija vidi prostor za rast poslovanja u prodaji potrošačima
s niskim primanjima na tržištima država u razvoju, ali i onih
razvijenih. Pritom je kazao da su na neka tržišta u razvoju ušli
prekasno, no da se postiže određeni uspjeh u Kini te u središnjoj i
istočnoj Europi.
Lafley je optimističan i oko prodaje dijela poslovanja sa sokovima,
koje bilježi razočaravajuće rezultate, kazavši da je interes do
sada iskazalo nekoliko kompanija.
(Hina) sbo gbo
(Hina) sbo gbo