ZAGREB, 8. prosinca 2003. (Hina) - Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu pokrenuo je novi specijalistički poslijediplomski studij "Upravljanje marketinškom komunikacijom", koji će se izvoditi u suradnji sa sveučilištima u Luganu,
Ljubljani, Mariboru i Sarajevu.
Sveučilište
ZAGREB, 8. prosinca 2003. (Hina) - Ekonomski fakultet Sveučilišta u
Zagrebu pokrenuo je novi specijalistički poslijediplomski studij
"Upravljanje marketinškom komunikacijom", koji će se izvoditi u
suradnji sa sveučilištima u Luganu, Ljubljani, Mariboru i Sarajevu.#L#
Cilj ovog studija, ističu na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu (EFZ),
je integriranje svih oblika i instrumenata marketinga kroz integriranu
marketinšku komunikaciju u cjelovitu sliku ciljnog imidža države,
poduzeća, proizvoda, usluga i sl.
Poslijediplomski studij 'Upravljanje marketinškom komunikacijom'
obuhvaća područja poput marketinga menadžmenta, ponašanje potrošača i
poslovnih klijenata, upravljanje markom proizvoda, upravljanje
odnosima s javnošću, interaktivnom komunikacijom i oglašavanjem te
ostalim oblicima marketinške komunikacije, i dr.
Uz desetak hrvatskih profesora te profesora s partnerskih
sveučilišta, taj će poslijediplomski studij ugostiti i predavače sa
brojnih svjetskih sveučilišta, primjerice iz SAD-a, Italije, Švicarske
i Australije.
Poslijediplomski studij 'Upravljanje marketinškom komunikacijom'
traje četiri semestra.
(Hina) rub ds
(Hina) rub ds