ZAGREB, 14. studenoga (Hina) - Hrvatske autoceste u nedjelju, 16. studenoga, pustit će u promet 13,6 kilometara dugačku dionicu Novi Marof - Varaždin, čime je dovršena izgradnja autoceste Zagreb - Goričan, ukupne dužine 97
kilometara.
ZAGREB, 14. studenoga (Hina) - Hrvatske autoceste u nedjelju, 16.
studenoga, pustit će u promet 13,6 kilometara dugačku dionicu Novi
Marof - Varaždin, čime je dovršena izgradnja autoceste Zagreb -
Goričan, ukupne dužine 97 kilometara. #L#
Vrijednost građenja dionice Novi Marof - Varaždin, izvedene u punom
profilu autoceste, je 855 milijuna kuna.
Na njoj je izgrađeno 11 objekata, između kojih, po dva mosta,
vijadukta, podvožnjaka te tri nadvožnjaka, kao i dva dvocijevna
tunela Hrastovec i Vrtlinovec.
Dionica Novi Marof - Varaždin bila je najteža za izgradnju na pravcu
od Zagreba do Goričana zbog geoloških i topografskih uvjeta, budući
da trasa autoceste prolazi geološki izuzetno nepovoljnim područjem
sastavljenim od gline, napominju iz HAC-a.
Autocesta Zagreb - Goričan (A4), sastoji se od pet dionica, od kojih
su tri već u prometu. Dio je europske mreže autocesta i nalazi se u
Vb europskom prometnom koridoru kojim prolaze europski cestovni
pravci E-71 od Budimpešte preko Zagreba i Karlovca do Splita i E-65
od Budimpešte preko Zagreba i Karlovca do Rijeke.
Na potezu od Goričana do granice s Mađarskom treba još dovršiti spoj
od 1,4 kilometra na hrvatsko-mađarsku granicu koji nije u planu
građenja do 2004, ali je u tijeku izrada projektne dokumentacije.
Ukupna vrijednost investicije autoceste Zagreb - Goričan iznosi
nešto više od 4,5 milijardi kuna.
(Hina) nz ds
(Hina) nz ds