ZAGREB, 12. studenoga (Hina) - U sklopu Međunarodnog informatičkog i telekomunikacijskog sajma Info 2003 na Zagrebačkom velesajmu (ZV) tvrtka Infoforum organizirala je konferenciju o call centrima.
ZAGREB, 12. studenoga (Hina) - U sklopu Međunarodnog informatičkog
i telekomunikacijskog sajma Info 2003 na Zagrebačkom velesajmu
(ZV) tvrtka Infoforum organizirala je konferenciju o call
centrima. #L#
Call centar je interaktivno sučelje tvrtke prema okruženju u kojem
djeluje ili pojednostavljeno sve vrste usluga vezane uz obavijesti
o proizvodima ili uslugama koje neka tvrtke daje klijentima,
partnerima ili zaposlenima telekomunikacijskim putem.
Viši stručni suradnik u Ministarstvu pomorstva prometa i veza na
razvoju i korištenju novih tehnologija i informatičkog društva
Miho Pitarević kazao je da su call centri i kontakt menadžment
veliki izazov tvrtkama koje žele da se poslovanje s kupcima i
davanje obavijesti što više prebaci na Internet, kako bi sami kupci
mogli direktno tragati za informacijama.
Pitarević je kazao da novi Zakon o telekomunikacijama, koji je
donesen u srpnju, pogađa cijelu call centar industriju, jer su sve
usluge koje se daju putem telefona spadaju u telekomunikacijske
usluge, dok, kako je rekao HT i ostale slične tvrtke pružaju mrežne
usluge.
Call centar industrija raste i širi se značajnom brzinom, call
centri obnavljaju infrastrukturu i uvode nove generacije call
centara temeljnih primjerice na prijenosu glasa putem Interneta
(VoIP), kazano je.
(Hina) nz ds
(Hina) nz ds