ZAGREB/SPLIT, 30. listopada (Hina) - Povodom Svjetskog dana štednje, 31. listopada, Hypo Alpe-Adria Bank (HAAB) predstavila je novi štedni proizvod "Hypo teens štednju", namijenjenu mladima od 14 do 18 godina, dok je Splitska banka
najavila otvaranje nove novouređene poslovnice u splitskoj Zračnoj luci.
ZAGREB/SPLIT, 30. listopada (Hina) - Povodom Svjetskog dana
štednje, 31. listopada, Hypo Alpe-Adria Bank (HAAB) predstavila je
novi štedni proizvod "Hypo teens štednju", namijenjenu mladima od
14 do 18 godina, dok je Splitska banka najavila otvaranje nove
novouređene poslovnice u splitskoj Zračnoj luci.#L#
Predstavnici HAAB banke na konferenciji za novinare su istaknuli da
se kod "Hypo Teens štednje", kamatne stope kreću od 3 posto za
štednju u kunama, odnosno 2,5 posto za štednju u eurima; minimalni
polog je 200 kuna ili 30 eura, a maksimalni 100 tisuća kuna ili 14
tisuća eura.
Ukupna štednja u HAAB-u u odnosu na prošlu godinu povećana je 20
posto i sada iznosi oko 2,5 milijardi kuna.
Predstavnici banke za iduću godinu najavljuju otvaranje četiri
nove poslovnice (Rovinj, Pula, Sisak i Zagreb).
Splitska pak banka Svjetski dan štednje obilježava i doniranjem po
40.000 dvama dječjim domovima - Maestral u Splitu i "Nazorova" u
Zagrebu. Istodobno će sav prihod od prodaje dječjih radova iz ta dva
doma biti također namijenjen domovima. Ukupno je za donacija i
sponzorstva Splitska banka, članica HVB Grupe, od travnja 2002. do
danas izdvojila 8,5 milijuna kuna.
Iz Splitske banke najavljuju u idućih pet mjeseci otvaranje 32 nove
poslovnice, čime će njihov ukupan broj dosegnuti 110.
(Hina) tp db
(Hina) tp db