ZAGREB, 16. listopada (Hina) - Telekomunikacijska tvrtka VIPnet, koja uz mobilnu telefoniji daje i Internet usluge na hrvatskom tržištu, predstavila je danas svoj novi vizualni identitet temeljen na crvenoj boji, koja je sada u
pozadini zaštitnog znaka (logotipa) i slogana tvrtke "VIP-snaga komunikacije".
ZAGREB, 16. listopada (Hina) - Telekomunikacijska tvrtka VIPnet,
koja uz mobilnu telefoniji daje i Internet usluge na hrvatskom
tržištu, predstavila je danas svoj novi vizualni identitet
temeljen na crvenoj boji, koja je sada u pozadini zaštitnog znaka
(logotipa) i slogana tvrtke "VIP-snaga komunikacije".#L#
Time su u jedan tržišni znak (brand) objedinjena dosadašnja četiri
logotipa i proizvoda VIPnet-a, s kojima su u zadnje četiri godine
komunicirali sa tržištem (krovni brand VIP te proizvodi VIPsmart,
VIPonline i VIPme).
Predsjednika Uprave VIPnet-a Josef Vinatzer napomenuo je da je ta
promjena logičan slijed njihovog razvoja i prilagođavanja
korisnicima, koji su u većini, prema istraživanju, VIPnet
identificirali kroz crvenu boju, a koju je i do sada imala njihova
prepaid usluga VIPme.
Vinatzer je kazao i da ta promjena nema veze sa britanskim
operaterom "Vodafone-om", kojima je marketinška boja također
crvena, a s kojima je od siječnja ove godine VIPnet, posredstvom
svoga vlasnika, austrijske kompanije 'mobilkom austria', potpisao
partnerski sporazum.
VIPnet je prvu polovicu ove godine zaključio sa 20 postotnim
porastom korisnika, na ukupno 1,15 milijuna, od čega je 15 posto
pretplatnika (postpaid) te 85 posto prepaid korisnika (kartica
VIPme).
(Hina) tam ds
(Hina) tam ds