ZAGREB, 27. rujna (Hina) - Multimedijalan show "Noć gutača reklama" na kojem će se vidjeti 300 reklamnih spotova za najrazličitije proizvode svih svjetskih reklamnih agencija, održava se večeras u Koncertnoj dvorani "Vatroslav
Lisinski".
ZAGREB, 27. rujna (Hina) - Multimedijalan show "Noć gutača reklama"
na kojem će se vidjeti 300 reklamnih spotova za najrazličitije
proizvode svih svjetskih reklamnih agencija, održava se večeras u
Koncertnoj dvorani "Vatroslav Lisinski". #L#
Priredbi koja se u Zagrebu održava treću godinu zaredom, večeras je
na samom početku nazočio i predsjednik Republike Hrvatske Stjepan
Mesić.
Okosnicu "Noći gutača reklama" - trosatnu projekciju TV spotova,
prati i posebno kreiran glazbeno scenski program kojeg su, uz
organizatore, agenciju Euro RSCG New Europe Zagreb, napravili Rene
Bitorajac i Tarik Filipović, pod redateljskim vodstvom Tomislava
Rukavine.
Koncertnu dvoranu "Vatroslav Lisinski" večeras su posjetili brojni
gosti iz hrvatskoga javnoga, političkoga i društvenog života.
Multimedijalan show "Noć gutača reklama" prvi je put održan 1981. u
kinu "Panorama" u Parizu pod nazivom "Friandises" (Delikatese).
Tada su predstavljeni reklamni spotovi i slične zanimljivosti od
1935. do 1981. Premijera je završila ovacijama publike.
Nakon toge svake se godine povećavao broj gradova diljem svijeta u
kojima se održava ta manifestacija.
(Hina) sdju sp
(Hina) sdju sp