ZAGREB, 4. rujna (Hina) - Posredstvom putničke agencije Generalturist ovoga se ljeta u Hrvatskoj odmaralo 40 posto više domaćih turista nego lanjskog ljeta, 25 posto domaćih je više putovalo i po Europi, a porast od 30 posto ta
agencija bilježi i sa ljetnim odmorima stranih gostiju u Hrvatskoj.
ZAGREB, 4. rujna (Hina) - Posredstvom putničke agencije
Generalturist ovoga se ljeta u Hrvatskoj odmaralo 40 posto više
domaćih turista nego lanjskog ljeta, 25 posto domaćih je više
putovalo i po Europi, a porast od 30 posto ta agencija bilježi i sa
ljetnim odmorima stranih gostiju u Hrvatskoj.#L#
Ti su podaci izneseni na današnjoj konferenciji za novinare u
Generalturistu pri čemu je istaknuto i da veliko zanimanje vlada i
za posezonskim aranžmanima na Jadranu čije su cijene snižene i do 60
posto u odnosu na ljeto.
Uz to, ranije nego prijašnjih godina početkom rujna su počele i prve
rezervacije za zimovanja i skijanje u Austriji, Sloveniji i
Italiji. Generalturist je inače tradicionalno prvi na hrvatskom
tržištu izdao (prošloga tjedna) katalog Skijanje 2003/04, a u
ponudi je sedam zemalja, 87 skijališta te 500 hotela i apartmanskih
kuća.
Na konferenciji je bilo govora i o ovoljetnoj promjeni vlasničke
strukture Generalturista, kada je vlasništvo od Diners Cluba
preuzela Maja Pečarević, istodobno postavši i nova predsjednica
Uprave. Pečarević je podsjetila da je na čelu Generalturista bila i
prije tri godine te da će se ubuduće ta agencija usmjeriti na
podizanje kvalitete usluga te obnovu voznog parka (autobusa) te
kupnju jedrilica. Naglasila je i da je u planu spajanje
Generalturista i Rent a Car agencije Budget (koja je također u
njenom vlasništvu) u jednu grupaciju, čime će se klijentima,
posebno poslovnim ljudima, omogućiti kompletna usluga pri njihovim
putovanjima.
Kao novost Pečarević je izdvojila uvođenje novog softvera u
poslovanje, koji će uz mogućnost direktnog rezerviranja aranžmana
putem njihove Internet stranice dovesti i do racionalizacije
troškova poslovanja za oko 40 posto.
Komentirajući ovoljetno odustajanje te agencije od kupnje Hotela
Srebreno (u Mlinima kod Dubrovnika) Pečarević je kazala da se nakon
provedene detaljne analize potrebnih ulaganja utvrdilo da bi
obnova i uređenje te hotelske tvrtke tražilo puno više sredstava
(oko 27 milijuna eura) nego se mislilo u početku. Dodala je i da je
agencija i dalje zainteresirana za kupnju hotela, ali uz manje
investicije.
(Hina) tam db
(Hina) tam db