ZAGREB, 3. rujna (Hina) - Društva koncerna Končar u prvih su šest ovogodišnjih mjeseci ostvarila prihod od prodaje proizvoda i usluga u iznosu od 893,6 milijuna kuna, što je 35 posto više od istog razdoblja lani, objavili su iz
Koncerna.#L Pritom je na domaćem tržištu ostvareno 596,5 milijuna kuna ili 66 posto od ukupne prodaje, a na inozemnim tržištima 297,2 milijuna kuna, ili 34 posto ukupne prodaje. Vrijednost prodaje na domaćem tržištu povećana je čak 62,4 posto u odnosu na isto lanjsko razdoblje, dok je vrijednost izvoza na razini ostvarenja prošle godine. U strukturi prihoda od prodaje vodeća su društva poslovnog područja Energetike i transporta na koje se odnosi 77 posto ukupne prodaje Koncerna (686,5 milijuna kuna), što je porast od 43 posto u odnosu na prethodnu godinu. Društva tog poslovnog područja 34 posto prodaje plasiraju na inozemna tržišta. Društva poslovnog područja Trgovine ostvarila su ukupnu prodaju od 112 milijuna kuna, što je porast od 11 posto u odnosu na isto razdoblje lani, poslovnog područja Industrije 75 milijuna kuna ili 13 posto više, a tri društva unutar Posebnih djelatnosti ostvarila su prodaju od 21 milijun kuna. Najznačajniji kupac na domaćem tržištu je Hrvatska elektroprivreda
ZAGREB, 3. rujna (Hina) - Društva koncerna Končar u prvih su šest
ovogodišnjih mjeseci ostvarila prihod od prodaje proizvoda i
usluga u iznosu od 893,6 milijuna kuna, što je 35 posto više od istog
razdoblja lani, objavili su iz Koncerna.#L
Pritom je na domaćem tržištu ostvareno 596,5 milijuna kuna ili 66
posto od ukupne prodaje, a na inozemnim tržištima 297,2 milijuna
kuna, ili 34 posto ukupne prodaje.
Vrijednost prodaje na domaćem tržištu povećana je čak 62,4 posto u
odnosu na isto lanjsko razdoblje, dok je vrijednost izvoza na
razini ostvarenja prošle godine.
U strukturi prihoda od prodaje vodeća su društva poslovnog područja
Energetike i transporta na koje se odnosi 77 posto ukupne prodaje
Koncerna (686,5 milijuna kuna), što je porast od 43 posto u odnosu
na prethodnu godinu. Društva tog poslovnog područja 34 posto
prodaje plasiraju na inozemna tržišta.
Društva poslovnog područja Trgovine ostvarila su ukupnu prodaju od
112 milijuna kuna, što je porast od 11 posto u odnosu na isto
razdoblje lani, poslovnog područja Industrije 75 milijuna kuna ili
13 posto više, a tri društva unutar Posebnih djelatnosti ostvarila
su prodaju od 21 milijun kuna.
Najznačajniji kupac na domaćem tržištu je Hrvatska elektroprivreda
(HEP) na koju se odnosi 43 posto ukupne domaće prodaje. Slijede
kupci s poslovnog područja trgovine (28 posto ukupne prodaje), HŽ
(14 posto) te kupci s područja industrije i brodogradnje (7 posto),
a ostatak se odnosi na ZET, Inu i državnu upravu.
Najznačajnija inozemna tržišta Koncerna Končar su tržišta Europske
unije (EU) na koje otpada 35 posto ukupnog izvoza. Slijede zemlje
CEFTA-e na koje otpada 16 posto izvoza te zemlje srednje i istočne
Europe (31 posto).
(Hina) tp db
(Hina) tp db