ZAGREB, 7. srpnja (Hina) - Nakon nešto lošijeg lipnja zagrebačka putnička agencija Globtour početkom srpnja bilježi i do 50 posto bolju prodaju u odnosu na isto razdoblje prošle godine, a najveća promjena u odnosu na lani je što ove
godine njihovi putnici više, u gotovo 70 posto slučajeva, traže hrvatske nego inozemne destinacije za svoj ljetni odmor.
ZAGREB, 7. srpnja (Hina) - Nakon nešto lošijeg lipnja zagrebačka
putnička agencija Globtour početkom srpnja bilježi i do 50 posto
bolju prodaju u odnosu na isto razdoblje prošle godine, a najveća
promjena u odnosu na lani je što ove godine njihovi putnici više, u
gotovo 70 posto slučajeva, traže hrvatske nego inozemne
destinacije za svoj ljetni odmor.#L#
Domaći turisti koji putuju preko Globtoura najviše traže Vis, Hvar,
Biograd, Crikvenicu i ljetovališta u Istri, a po riječima Mladenke
Majerić iz Globtoura, ove godine više ih se odlučuje i za njihovu
hrvatsku "last minute" ponudu po povoljnijim cijenama.
Majerić je na današnjem susretu s novinarima predstavila i novi
projekt Globtoura "Putovanje na dar", kojim se pojedince i tvrtke
želi potaknuti da za razne prigode, poput obljetnica, vjenčanja,
rođendana, uspjeha u školi ili na poslu poklanjaju putovanja.
Vezano uz ponudu Zagreba Majerić je posebno naglasila sve bolju
prodaju "Kostimiranog razgleda Zagreba", kojega drugu godinu
provodi Globtourova tvrtka-kćer Event. Na tom je razgledu u prvih
šest mjeseci ove godine bilo 1370 osoba, što je gotovo jednako kao i
tijekom cijele prošle godine. Za razliku od lani, taj se razgled
sada turistima i poslovnim ljudima nudi u gotovo svim zagrebačkim
hotelima te u drugim putničkim agencijama.
(Hina) tam ds
(Hina) tam ds