PULA, 4. srpnja (Hina)- U Puli je danas predstavljen vizualni identitet i promidžbeni spot ovogodišnjega jubilarnoga 50. "Pula film festivala".
PULA, 4. srpnja (Hina)- U Puli je danas predstavljen vizualni
identitet i promidžbeni spot ovogodišnjega jubilarnoga 50. "Pula
film festivala".#L#
Kako je na konferenciji za tisak rekao vršitelj dužnosti ravnatelja
pulskog festivala Tedi Lušetić, ishodište identiteta je njegova
obljetnica i vjerna publika koja ga prati već 50 godina, koje je
zadnjih godina u Areni, na žalost, bilo sve manje.
Znakom dominira brojka 50, slika pulske Arene, filmska vrpca i oko
nje slika publike.
Po riječima dizajnera vizualnog identiteta Noela Mirkovića upravo
zbog toga težište je na ponovnoj uspostavi osjećaja Puljana prema
festivalu.
Materijale, odnosno plakate ovih će dana moći vidjeti i Puljani jer
osim "jumbo", malog i "city-light" plakata tiskano je i pet tisuća
promidžbenih letaka koji će biti podijeljeni i među turistima jer
će filmovi biti podslovljeni.
"To je samo jedan od načina na koji se festival želi popularizirati
i vratiti mu stari sjaj i publiku", izjavio je v.d. ravnatelja
Lušetić. Dodao je kako će se na HTV-a od 10. srpnja emitirati
"jingle" i spot autora Deana Bertoldija u kojem filmska zvijezda
John Malkovich, nedavni gost Pula film festivala, poziva publiku da
dođe na festival. Kako bi pomogao promidžbu festivala, Malkovich je
u spotu sudjelovao bez ikakve naknade, dodao je Bertoldi.
U službenoj festivalskoj konkurenciji od 19. do 24. srpnja u Areni
će biti prikazano osam filmova.
(Hina) dspo vkn
(Hina) dspo vkn