ZAGREB, 1. srpnja (Hina) - Rektorove nagrade za najbolje studentske radove i umjetnička ostvarenja u akademskoj godini 2002./2003. na Sveučilištu u Zagrebu primili su danas studenti toga najvećeg hrvatskog sveučilišta.
ZAGREB, 1. srpnja (Hina) - Rektorove nagrade za najbolje studentske
radove i umjetnička ostvarenja u akademskoj godini 2002./2003. na
Sveučilištu u Zagrebu primili su danas studenti toga najvećeg
hrvatskog sveučilišta.#L#
Iz ruku rektorice Helene Jasne Mencer studenti su primili 107
Rektorovih nagrada koje se sastoje od plakete s imenima nagrađenih
te novčanoga iznosa od tisuću i pol kuna po nagradi. Ako je više
studenta, odnosno dva ili tri autora, sudjelovalo u izradi
nagrađenoga rada, novčani iznos nagrade dijele ravnopravno.
Dodijeljene su i tri posebne Rektorove nagrade za iznimna
ostvarenja u tekućoj akademskoj godini, a radi se o priznanjima-
diploma bez novčanoga iznosa.
Rekavši kako joj je posebno zadovoljstvo i ugodna dužnost predati
studentima nagrade za najbolje radove i umjetnička ostvarenja,
rektorica Mencer istaknula je i nekoliko razvojnih ciljeva koje
smatra bitnima za odnos Sveučilišta i studenata.
Tako je poručila studentima da je bitno razvijati partnerski odnos
studenata i sveučilišnih nastavnika te povezivati se s europskim
sveučilištima, odnosno studentima i nastavnicima.
Po riječima rektorice Mencer, studenti bi se trebali što prije
uključiti u znanstveni rad i istraživanja, a bilo bi potrebno
uspostaviti i niz mehanizama da bi se ne samo spriječio "odljev
mozgova" već i potaknuo "priljev" studenata i nastavnika na
Sveučilište.
Kao jedan od bitnih razvojnih ciljeva istaknula je i povećavanje
životnoga i radnoga standarda studenata i nastavnika.
Rektoricu je pak posebice zanimalo jesu li, i u kojoj mjeri,
studenti svjesni činjenice da je zagrebačko Sveučilište u procesu
reforme, odnosno znaju li što je na tome planu do sada učinjeno, što
se čini i što će se tek poduzeti.
Za Rektorove nagrade na fakultetima i umjetničkim akademijama
zagrebačkoga Sveučilišta prijavljeno je 220 radova od kojih su 202
rada upućeni na Sveučilište između kojih je odabrano 107
najboljih.
(Hina) ip mc
(Hina) ip mc