VUKOVAR, 29. svibnja (Hina) - Dvodnevni stručni skup o potrebama i pravima djece na vukovarskom području na nediskriminaciju i toleranciju te na njegovanje manjinskog jezika i kulture, pod nazivom "Potrebe djece u Vukovaru - jesu li
asimilacija ili segregacija jedina rješenja", počeo je danas u Vukovaru.
VUKOVAR, 29. svibnja (Hina) - Dvodnevni stručni skup o potrebama i
pravima djece na vukovarskom području na nediskriminaciju i
toleranciju te na njegovanje manjinskog jezika i kulture, pod
nazivom "Potrebe djece u Vukovaru - jesu li asimilacija ili
segregacija jedina rješenja", počeo je danas u Vukovaru.#L#
Organizartori skupa su vladino Vijeće za djecu i Državni zavod za
zaštitu obitelji, materinstva i mladeži.
Na skupu su predstavljeni rezultati istraživanja "Stavovi prema
školovanju u Vukovaru", koje je proveo Filozofski fakultet
Sveučilišta u Zagrebu. Oni upućuju na zaključak da djeca na nastavi
na hrvatskom jeziku i latiničnom pismu i srpskom jeziku i
ćiriličnom pismu najmanje podržavaju zajedničko školovanje, ali i
socijalnu integraciju izvan škole.
U ispitivanju je sudjelovalo 718 učenika i učenica osnovnih i
srednjih škola u Vukovaru, te 953 njihova roditelja i 113
nastavnika.
Istraživanje je provedeno pod vodstvom prof.dr. Deana Ajdukovića i
dr. Dinke Čorkalo, kao dio višegodišnjeg projekta "Uloga pravde u
socijalnoj rekonstrukciji zajednice nakon rata". Taj projekt
zajednički provode Centar za ljudska prava Sveučilišta Berkeley,
Odsjek za psihologiju Filozofskog fakulteta u Zagrebu i Društvo za
psihološku pomoć iz Zagreba uz financijsku podršku Zaklade "Mc
Arthur" i Vijeća za djecu Vlade RH.
U radu skupa sudjeluju i ravnateljica Državnog zavoda za zaštitu
obitelji, materinstva i mladeži Adinda Dulčić i predsjednica
Vijeća za djecu Vlade RH Marina Ajduković.
(Hina) žd jn
(Hina) žd jn