LJUBLJANA, 21. svibnja (Hina) - Geslo "Slovenija - raj u Europi", odnosno u engleskoj verziji "Slovenia - Eden of Europe", bit će ubuduće glavni slogan s kojim će slovenski turistički djelatnici prezentirati svoje ponude na stranim
turističkim sajmovima.
LJUBLJANA, 21. svibnja (Hina) - Geslo "Slovenija - raj u Europi",
odnosno u engleskoj verziji "Slovenia - Eden of Europe", bit će
ubuduće glavni slogan s kojim će slovenski turistički djelatnici
prezentirati svoje ponude na stranim turističkim sajmovima.#L#
Prvi poznati turistički slogan u "Slovenija - sunčana strana Alpa",
napušten je sredinom 90-ih zbog odluke da u reklami mora biti riječ
Europa i "zeleno" kao dominantna boja slovenskog krajolika. Nakon
toga, uslijedili su: "Slovenia - The Best Kept Secret of Europe",
"Slovenia - Green Piece of Europe" i "Slovenia - Green Heart of
Europe", ali su trajali samo sezonu-dvije.
Novi brand sa cjelovitom vizualnom komunikacijom i sadržajem
predstavljen je na šestom turističkom forumu koji je u utorak počeo
u mariborskom hotelu Habakuk u organizaciji Slovenske turističke
organizacija (STO) i ministarstva gospodarstva.
Glavni naglasak slovenskih turističkih djelatnika ubuduće će biti
na privlačenju još više europskih gostiju kongresnom i šoping-
turizmu, te nastavku investicija u lječilišta i seoski turizam.
(Hina) fl sbo
(Hina) fl sbo