Kako su istaknuli, očekuju da će "Di Caprio Man&Woman" postati krovni Varteksov brand koji će steći ugled kako na domaćem tako i na inozemnim tržištima.
Iz Varteksa su podsjetili kako su ove godine krenuli u restrukturiranje firme te je kao krovni brand postavljen "Di Caprio Man&Woman", a pod tim su imenom ove godine otvorena dva dućana, jedan u Zagrebu te jedan u Ljubljani.
Varteks je također u Požegi, Valpovu i Donjem Miholjcu preuredio postojeće dućane iz rasprodajnih cantara u višu kategoriju prodajnih mjesta, a otvoren je i dućan u Splitu modne marke Levis te u Varaždinu s potpuno novim brandom Kenvelo.
Kako su istaknuli u tvrtki, dobro su se pozicionirali u Srbiji u kojoj su otvorena dva Levisova dućan, jedan u Požarevcu i drugi u Beogradu. U Požarevcu je pak otvoren dućan "Varteks".
Do kraja ove godine, kako su istaknuli u Varteksu, ne planiraju otvaranje novih prodajnih mjesta.
U prvih devet mjeseci ove godine Varteks je poslovao s gubitkom od 25,69 milijuna kuna. Ukupni prihodi iznosili su 354,12 milijuna kuna, pri čemu su prihodi od prodaje u zemlji bili 144,5, a od prodaje u inozemstvu 182,71 milijuna kuna. Ukupni rashodi Varteksa u tom su razdoblju iznosili 379,57 milijuna kuna.