Riječ je o elektronskom servisu koji privatnim tvrtkama omogućava izbor i proširenje kruga dobavljača roba i usluga i odabiranje najbolje ponude, a dobavljačima omogućuje ponudu proizvoda i usluga velikom broju naručitelja, kaže se u priopćenju Briefinga.
Servis radi tako da ulaskom u njegovu bazu korisnik postaje dio mreže dobavljača i naručitelja te može ispunjavanjem web obrasca oglasiti svoje potrebe za nabavom ili putem e-maila primati obavijesti o potrebama za nabavom drugih članova mreže.
Ujedno, naručitelj nakon upisa u bazu može na Briefingovim web stranicama pratiti u kojoj se fazi nalazi njegova narudžba, pri čemu se obavijest o potrebi za nabavom dostavlja isključivo potencijalnim dobavljačima iz pojedine djelatnosti, a bez znanja konkurencije, kaže se u priopćenju.
Briefing je tvrtka za praćenje i analizu medija, osnovana 2000. godine. Razvija se u dva smjera: razvoj poslovnih Internet servisa te razvoj servisa za podršku PR agencijama i PR odjelima velikih kompanija.
(Hina) xduk/xpp yds