Nakon okupljanja na čvoru Vrpolje predstavnici Ministarstva i Hrvatskih autocesta obišli su most Dabar, vijadukt Drage, most Krku kod Skradina, dionicu ceste Pirovac - Skradin i most Guduču.
U terenskom uredu "Viadukta" u Bilicama ministar Kalmeta i predsjednik Uprave Hrvatskih autocesta Crnjak sastali su se s predstavnicima izvođača radova .
"Izvođači prate utvrđenu dinamiku pa će 33 kilometra duga dionica Pirovac - Vrpolje, zajedno s tunelom Kapela u kojem su završeni građevni radovi, u promet biti puštena u lipnju iduće godine. Tako će Split biti potpuno spojen autocestom sa Zagrebom", rekao je nakon sastanka ministar Kalmeta.
Zadovoljstvo kvalitetom i dinamikom izvedenih radova izrazio je i predsjednik Uprave Hrvatskih autocesta Mario Crnjak.
"Sve je napravljeno u roku, a kvaliteta radova je iznad očekivanja. Na dionici Vrpolje - Pirovac nalaze se četiri zahtjevna objekta, koji su pravi graditeljski pothvati. Most Krka je praktički gotov, ali će u promet biti pušten zajedno s ostalim dijelovima te dionice", rekao je Crnjak.
Na novinarsko pitanje kad će biti raspisan natječaj za gradnju dionice Dugopolje - Ploče, Crnjak je odgovorio da će natječaj biti objavljen u "Narodnim novinama" u ponedjeljak, 6. prosinca. Dodao je kako se vrijednost radova na toj dionici dugoj 96 kilometara procjenjuje na 5,850.000.000 kuna.
Ministar Kalmeta odgovorio je na upit o mogućoj privatizaciji dijelova autoceste Zagreb - Split kako je u tijeku priprema dokumentacije, nakon čega bi Vlada trebala donijeti odluku o davanju koncesije na pojedine dionice. Koncesionari bi u tom slučaju, naglasio je Kalmeta, uz plaćanje koncesije preuzeli i dio državnog duga za gradnju autoceste koji iznosi 2,5 milijarde dolara.
Ustvrdio je, također, kako će novac od naplate koncesije biti uložen u cestogradnju i modernizaciju HŽ-a.