Iz IDC-a za središnju Europu, Bliski istok i Afriku (IDC CEMA) podsjećaju da je lanjska stopa rasta na hrvatskom tržištu bila 16 posto, dok bi u idućoj godini rast potrošnje na telefonske centrale, softver i usluge trebao biti preko 11 posto. Kao razlog se navodi početak pripremanja hrvatskih tvrtki za pridruživanje Europskoj uniji (EU) kroz nadogradnju njihovih telekomunikacijskih sustava, koji uključuju i telefonske centrale, ističu u IDC CEMA. Također očekuju da bi to tržište moglo rasti solidnom stopom u slijedećih nekoliko godina.
Hrvatsko tržište telefonskih centrala, navodi se, jako je koncentrirano, a vodećih pet dobavljača držalo je lani više od 93 posto ukupnog tržišta. Na prvom je mjestu Ericsson, koji je imao pet puta veće prihode od drugoplasiranog Siemensa. Panasonic i Cisco su u borbi za treće mjesto, dok je još jedna tvrtka specijalizirana za Internet rješenja, Avaya, na petom mjestu, kaže se u studiji.
Direktor IDC Adriaticsa Boris Žitnik istaknuo je, da s obzirom na gospodarsko usporavanje, dobavljači stalno moraju pronalaziti inovativne mogućnosti finaciranja klijenata kako bi njihovi PBX sustavi i usluge bile dostupnije potrošačima.
Najviše su u PBX u Hrvatskoj lani ulagale banke, pa telekomunikacijske tvrtke, dok su državna tijela na trećem mjestu, slijede turizam i maloprodaja. Oni predstavljaju preko 47 posto prihoda u PBX sektoru lani.