Kreativna direktorica Mirka Modrinić kaže da su oglasom željeli popularizirati čitanje knjiga, ali ne na nekakav uobičajeni "knjiški" način, nego duhovito. Stoga su se poigrali tipičnom formom oglasa "prije" i "poslije"' koji prikazuje osobe prije i poslije čitanja knjiga, dodala je. Naime, nakon čitanja knjiga mozak im se povećava odnosno veličina glave raste i ta jednostavna i šaljiva ideja očito je izazvala zanimanje, budući je ovo već treća nagrada za ovu seriju oglasa, istaknula je Modrinić.
MIAF, 14. međunarodni reklamni festival u Moskvi održava se od 18. do 20. studenoga 2004. a dodjeli nagrada 18. studenoga prisustvovat će i predstavnici agencije Grey Worldwide Zagreb.
Grey Worldwide, jedna je od najvećih marketinških agencija u svijetu sa sjedištem u New Yorku, osnovana je 1917. godine, te djeluje u 90 zemalja i 480 gradova svijeta. U Hrvatskoj Grey Worldwide Zagreb posluje od 1995. godine, a danas zapošljava 50 mladih stručnjaka.