Puštena u promet 14. studenoga 1994., linija koju eksploatiraju francuske (SNCF) i belgijske (SNCB) željeznice te britanska filijala Eurostar UK, obilježava deseti rođendan proslavama na željezničkim postajama Paris-Nord, zatim Lile (sjever Francuske), te u Londonu i Bruxellesu.
Od puštanja u promet Eurostar je uspio postići brojku od 16 odlazaka i povrataka svakodnevno između Pariza i Londona te devet vožnji od Bruxellesa do Londona.
U početku je obavljao tek dvije vožnje.
Performance je poglavito poboljšao u brzini i točnosti, te je vvrijeme puta Pariz-London sveo na 2 sata i 35 minuta, a belgijsku i britansku prijestolnicu povezuje za 2 sata i 15 minuta.
Sa 66 posto udjela u tržištu prometa između Pariza i Londona linija konkurira zrakoplovnim kompanijama British Airways i Air France, ali čak i jeftinoj kompaniji Easy-Jet. Taj udio na potezu London-Bruxelles iznosi 63 posto.
U deset godina Eurostar je prevezao gotovo 60 milijuna putnika, a u prvih deset mjeseci 2004., više od šest milijuna i čini se da ima dobre izglede doseći ove godine rekordnih 7,1 milijun putnika iz 2000.
Jer korištenje linije bilježi pad zbog smanjenja turističkog prometa nakon terorističkih napada 11. rujna. Drugi razlog slabijeg korištenja linije je prodor na tržište zrakoplovnih kompanija koje nude vrlo jeftine letove.
Nisu se dakle ostvarile nade o prometa od gotovo 12 milijuna putnika. Eurostar ostvaruje tek polovicu te brojke, njegovi su odjeljci napola prazni a linija još uvijek proizvodi gubitke.
U 2003., deficit je iznosio 60 milijardi eura, što znači da je smanjen za više od polovice u odnosu 2002., kada je gubitak bio 130 milijuna eura.
Vlasnik Eurostara krivi za gubitke visoku cijenu pristojbi koje linija mora plaćati, poglavito Eurotunelu kojim prometuje ispod kanala La Manche.
Na te pristojbe odlazi 60 posto prihoda Eurostara, ističe predsjednik Eurostar Grupe Guillaume Pepy.
Tek 2007. Eurostar računa ostvariti dobit, jer tada se pristojbe više neće plaćati paušalno. "Od 2006. pristojbe Eurotunnelu što ih plaća SNCF trebale bi se smanjiti za "20 do 30 posto", rekao je.
Godine 2007., trebalo bi doći i do novog ubrzanja vlaka, jer će tada biti dovršena druga dionica velike brzine na britanskom teritoriju pa će put Pariz-London trajati 2 sata i 20 minuta.