Ta dobit predstavlja oštar kontrast u odnosu na isto razdoblje prošle godine, kada je Lufthansa zabilježila gubitak od 17 milijuna eura.
Prihodi od zračnog prometa porasli su za 10 posto na 3,44 milijarde eura, pri čemu je ukupan promet u Lufthansi, koja obuhvaća i službu održavanja, turistički odjel i catering, porastao za pet posto na 4,47 milijarde eura.
Njemački zračni prijevoznik istaknuo je pritom da ga je ulagačka strategija zaštitila od viših cijena nafte, uštedjevši mu oko 159 milijuna eura u prvih devet mjeseci ove godine.
U tom joj je razdoblju račun za gorivo porastao za 30 posto, na 1,3 milijarde eura, iako 15 posto tog rasta otpada na učestalije letove radi zadovoljavanja pojačane potražnje.
Izvršni direktor Lufthanse Wolfgang Mayrhuber istaknuo je da usprkos pozitivnim rezultatima poslovanja tvrtka mora dodatno povećati zaradu i smanjiti troškove u pregovorima sa zaposlenicima.