Istražitelj NTSB-a Robert Benzon rekao je kako je kopilot reagirajući na turbulencije nakon polijetanja Airbusa A300-600 iz zračne luke John F. Kennedy u New Yorku "nepotrebno i preagresivno" upotrijebio komande.
Benzon je kritizirao obuku pilota u tvrtki American Airlines navodeći da ih se poučava neodgovarajućem korištenju kormila pri izvlačenju zrakoplova iz turbulencija.
Istražitelj pada zrakoplova naveo je da je kontrolni sustav kormila na A300-600 osjetljiv pri većim brzinama što može biti opasno.
NTSB se sastao kako bi razmotrio uzrok pada zrakoplova na letu 587 12. studenog 2001., kad je poginulo svih 260 putnika i članova posade te pet osoba na zemlji. Zrakoplov koji je iz New Yorka poletio za Dominikansku Republiku, odmah se nakon polijetanja srušio na newyoršku četvrt Queens.
Istraga je pokazala da je kopilot Sten Molin pokušavajući stabilizirati zrakoplov, koji je odmah nakon polijetanja uletio u turbulencije koje je stvorio drugi zrakoplov, preagresivno upotrijebio komande kormila na repu. Rep zrakoplova zbog toga je bio izložen snažnom tlaku pa je otpao, što je uzrokovalo pad zrakoplova.
Bila je to druga najteža zrakoplovna nesreća na američkom tlu.