To je upozorenje Interpol poslao iz Rima s globalne konferencije o krivotvorenju, poslu u kojem se godišnje "okrene" nekoliko stotina milijardi dolara.
"Kada kupite primjerice lažni sat, novac ide mafiji i terorističkim skupinama", rekao je Jean-Michel Louboutin, izvršni direktor Interpola.
Izaslanici na konferenciji tvrde da je vrijednost krivotvorene robe samo u Italiji najmanje tri milijuna eura godišnje.
Nisu izdvojili nijednu terorističku skupinu, no djelatnici Interpola ranije su objavili da su militanti u Sjevernoj Irskoj duboko upleteni u organizirani kriminal, trgujući najrazličitijom krivotvorenom robom, od cigareta do glazbenih CD-a.
William Dobson, izvršni direktor skupine industrijalaca protiv krivotvorenja, rekao je da tvrtke svake godine troše milijune na privatne istrage u Kini, Indiji i drugim dijelovima svijeta.
"Sve što se može kupiti podložno je lažiranju", kaže Dobson.
U skupini tvrtki kojoj je Dobson na čelu nalaze se Procter&Gamble, Gillette, Unilever, Philip Morris, Heineken i Coca Cola.