Po njegovim riječima, njihova moguća privatizacija donijela bi i demografsku promjenu u gradovima u kojima se nalaze brodogradilišta jer će, kako je rekao doći "jeftina radna snazi koja u pravilu dolazi s istoka".
S obzirom na to da je brod jedini hrvatski proizvod koji predstavlja propulzivnu gospodarsku djelatnost, smatram da je brodogradnja od strateškog značaja za razvoj Hrvatske. Upravo zato država bi morala u svojem vlasništvu zadržati brodogradnju i strojogradnju, rekao je predsjednik Sindikata Istre i Kvarnera Bruno Bulić.
Dodao je kako će se time zadržati kontinuirana zaposlenost hrvatskih građana, ali će se i dalje zadržati mogućnost ugradnje hrvatskih proizvoda u brod s posebnim naglaskom na mogući razvoj malog i srednjeg poduzetništva koje će svoje proizvode moći plasirati u svijet upravo kroz brod.
"To je osnovni razlog zbog čega smo protiv privatizacije hrvatske brodogradnje. Stoga smatram da su to ključni trenutci za sindikalizam u hrvatskim brodogradilištima", zaključio je Bruno Bulić.
Glavni povjerenik Sindikata Istre i Kvarnera u brodogradilištu "Uljanik" Rajko Kutlača izrazio je čuđenje što je mogućnost privatizacije hrvatske brodogradnje najavljena u trenutku kada još uvijek nije napravljena analiza stanja u hrvatskoj brodogradnji.
"Izvršni odbor toga sindikata protivi se privatizaciji sustava Uljanika, traži potporu svih onih koji predstavljaju malu i srednju privredu vezanu uz brodogradnju te traži reakciju lokalnih vlasti koja je do sada izostala", naglasio je Rajko Kutlača.