Po pisanju Financial Timesa, svaki potez u smjeru uvođenja poreza suočit će se s oštrim suprotstavljanjem europskih zrakoplovnih prijevoznika, ionako već u problemima zbog visokih cijena goriva. Nekoliko prijevoznika, uključujući Lufthansu, Air France i British Airways bili su prisiljeni prošloga tjedna povećati nadoplatu za putničke karte zbog rastućih troškova goriva.
U sklopu kompromisom postignute rezolucije pod ICAO-om, organizacijom u sklopu Ujedinjenih naroda, dogovoreno je da nikakvi porezi ni troškovi vezani za klimatske promjene ne mogu stupiti na snagu sve do sljedećeg zasjedanja ICAO-a u 2007.
SAD je tražio način kako blokirati globalno uvođenje poreza na kerozin, dok su zemlje članice EU-a željele "sva moguća rješenja" zadržati otvorenima, uključujući i nametanje poreza, u nastojanju da se smanji emisija plinova koji uzrokuju globalno zagrijavanje.
Zagovaratelji zaštite okoliša optužili su SAD da još jednom pokušava potkopati međunarodna nastojanja borbe protiv klimatskih promjena, ovoga puta u području zrakoplovstva, koje ima znatne emisije štetnih plinova.
Rezolucija ICAO-a zahtijeva od država da ne primjenjuju poreze na emisije štetnih plinova jednostrano prije nego se to pitanje ponovno razmotri na sljedećem zasjedanju te organizacije. Ipak, njome je po prvi puta priznato da nametanje tog poreza lokalnim zrakoplovnim kompanijama nije zabranjeno u regiji u kojoj je to zajednički dogovoreno sa svim zemljama članicama.