LONDON, 27. rujna 2004. (Hina/Reuters) - Korisnici britanske kabelsketvrtke NTL-a u čudu su slušali bujicu psovki nakon što je neki zlobnihacker ili bijesni zaposlenik promijenio pozdravnu poruku natelefonskoj liniji za prijavu
kvarova, objavio je u ponedjeljakdnevnik Sun.
LONDON, 27. rujna 2004. (Hina/Reuters) - Korisnici britanske kabelske
tvrtke NTL-a u čudu su slušali bujicu psovki nakon što je neki zlobni hacker
ili bijesni zaposlenik promijenio pozdravnu poruku na telefonskoj liniji za
prijavu kvarova, objavio je u ponedjeljak dnevnik Sun.U članku se navodi kako je korisnike koji su nazvali radi pritužbe
dočekala sljedeća poruka: "Dobili ste službu za korisnke NTL-a. Tko vas
j...(psovka)? Nas nema nikad. Zapravo vas samo zaj...(psovka) i nećemo
rješavati nijednu vašu pritužbu. Zato odj...(psovka) i pustite nas na miru".
NTL se još nije oglasio u povodu tog slučaja, ali Sun navodi da je
poruka izmijenjena i da se glasnogovornik NTL-a ispričao svima koji su
doživjeli neugodnost.