Kao osnovni razlog kupnje te tvrtke u Podravki su naveli svoju namjeru da se kapitalno povežu s proizvođačem prehrambenih proizvoda u Srbiji, priopćeno je iz koprivničke prehrambene industrije.
Na taj bi si način, kako su pojasnili, i Podravka i Centroproizvod dugoročno osigurali dominantne pozicije na tržištima šire regije za većinu sadašnjih marki proizvoda obje kompanije.
U svojoj ponudi za preuzimanje većinskog udjela upravljačkih dionica Centroproizvoda Podravka nudi zadržavanje postojećih marki proizvoda uz dodatnu proizvodnju dijela Podravkinog asortimana za tržišta zemalja bivše Jugoslavije. Također i za tržišta država s kojima Srbija ima potpisane ugovore o slobodnoj trgovini te prodaju proizvoda pod markom Centroproizvoda na ostalim tržištima putem razvijene Podravkine distribucije.
U ponudi se također navodi kako će se Podravka oslanjati na domaći menadžment i radnike, održati postojeći obujam proizvodnje, asortiman i kvalitetu.
Podravka ujedno svim zaposlenima u Centroproizvodu koji imaju radni odnos na neodređeno vrijeme jamči zadržavanje takvog statusa.
Ukoliko preuzme većinski udio upravljačkih dionica Centroproizvoda, Podravka će, kako navode, zadržati postojeći oblik društva i nastaviti njegovu sadašnju djelatnost.
Centroproizvod je po svom asortimanu srodan Podravci, a u tri pogona (Kava, Aroma, Bilje) pod markom »C« proizvodi se kava, čajevi, kuhinjska sol, senf, hren, paleta praškastih proizvoda, juhe i začini.