Istaknuto je to na danas održanom okruglom stolu pod nazivom "Značaj turističkih zajednica i putničkih agencija u razvoju kontinentalnog/ruralnog turizma" koji je održan u sklopu izložbe 'Eko-etno' na Jesenskom međunarodnom zagrebačkom velesajmu.
Kako je istaknuo pomoćnik ministra mora, turizma, prometa i razvitka Robert Baćac, čak 90 posto prostora u Hrvatskoj je ruralni prostor i u njemu je potrebno razvijati posebne oblike turizma, kao što su eko turizam, seoski, lovački, izletnički turizam itd.
Baćac je kazao kako kontinentalni turizam treba promatrati kao poseban proizvod, a u njegovu razvoju veliku ulogu trebaju imati lokalne turističke zajednice i to u smislu poticanja razvoja ruralnih prostora.
Nužna je, dodao je, i njihova suradnja s putničkim agencijama kako bi zajedno definirali turističke usluge i proizvode koji će privući goste.
Govoreći o aktivnostima koje Ministrstvo mora, turizma, prometa i razvitka provodi s ciljem razvoja kontinentalnog turizma istaknuo je kako se tijekom listopada planira organizirati sustav trenera za ruralni turizam. Podsjetio je i na programe potpora i poticaja koje Ministarstvo provodi za seoski turizam, obnovu kulturne baštine itd.
Pomoćnik ministra poljoprivrede, šumarstva i vodnog gospodarstva Srećko Selanac također je naglasio nužnost suradnje ministarstava poljoprivrede i turizma s ciljem razvoja ruralnih prostora. Cilj je, kazao je, zadržati ljude na seoskim prostorima, omogućiti im ostvarivanje dohotka u čemu se posebna pažnja posvećuje razvoju eko turizma, jačanju izletničkog i agroturizma.
Prednosti kontinentalnog turizma, kako je rečeno na okruglom stolu, su u tome što se može prodavati svih 12 mjeseci, a ne samo u sezoni.