Premda se za konačnu bilancu ovogodišnje sezone treba sačekati kraj rujna svi se već slažu s ocjenom da je talijanski turistički sektor u vrlo velikim teškoćama, te da se radi o "ozbiljnom padu koji nije epizodan", piše agencija.
Uzroke takvog podbačaja talijanske udruge djelatnika u turizmu nalaze u stranoj konkurenciji koja nudi bolje opremljene turističke strukture po povoljnijim cijenama, a "posljedica svega toga je bio je gubitak njemačkih turista koji su oduvijek predstavljali 45 posto naših turista, a čije su tržište preuzele strukture stvorene u Hrvatskoj i u Sredozemlju, posebice u Egiptu i na Crvenom moru", prenosi agencija.
U vijesti se navodi kako su talijanska kupališta zabilježila jednu od najgorih sezona od početka stoljeća padom od 40 posto, kao i da su talijanski hoteli zabilježili pad posjeta između 15 i 20 posto, turističke agencije i tour-operatori pad od 10 do 13 posto, a turistički kampovi 10 posto u prosjeku.