Negativni utjecaji projekta Družba Adria tiču se svih zemalja Jadrana, ističe Mioni u razgovoru o projektu izgradnje naftovoda kojim bi se iz Rusije prevozila nafte do luke Omišalj na Krku, i podsjeća na posljedice koje su posljednjih godina u svijetu ostavile nesreće tankera za prijevoz nafte.
Hrvatska, osim svega, kasni u donošenju mjera sigurnosti za pomorski prijevoz, te primjerice ne postoje odredbe u vezi s dvostrukim dnom brodova, nisu određene ni granice starosti tankera, kaže Mioni i dodaje kako Hrvatska nema ni odgovarajuću obalnu stražu, odnosno sredstva za nadzor prometa, te nema ni planova za intervenciju u slučaju nesreća ove vrste.
Mioni u razgovoru podsjeća i na konvenciju iz Espoo-a o procjeni utjecaja na okoliš u prekograničnim okvirima koju su 1991. godine potpisale i Italija i tadašnja Jugoslavija. "Primjena konvencije iz Espoo-a omogućila bi talijanskoj strani uvid u cjelokupnu dokumentaciju koja se odnosi na projekt Družba te da uspostavi bilateralna povjerenstva koja bi ispitala utjecaj tog projekta na cijeli sjeverni Jadran. Sadašnji predsjednik Legambiente, Roberto Della Seta, nedavno se susreo s ministrom za okoliš Matteolijem kojem je izložio cijelo pitanje", kaže Mioni u razgovoru.