"Ako postoje interni problemi u Jukosu, znam da će kineska strana platiti transport", izjavio je čelnik Ruskih željeznica Gennadij Fadjejev.
Po njegovim riječima, Jukos je dosad platio 700 milijuna rublji (23,91 milijun dolara) za isporuke sirove nafte u Kinu. "To će biti dovoljno za neko vrijeme, otprilike do 10. rujna", rekao je.
Fadjejev je upozorio da se protivi zaustavljanju isporuka nafte Kini, što je najvažniji projekt ruskih državnih željeznica. "Ako izgubimo taj posao, bio bi to veliki gubitak za nas", upozorio je.
U utorak su iz Željeznica objavili da je Jukos počeo plaćati pristojbe za transport putem svoje podružnice za trgovinu te da je obećao kako će poremećaji u isporukama biti izbjegnuti. To je potvrdilo stajališta naftnih analitičara da Rusija neće zaustaviti isporuke nafte svog najvećeg izvoznika kako bi izbjegla krivnju za visoke cijene na svjetskom tržištu.
To također potvrđuje stajalište mnogih industrijskih analitičara da će Jukos pronaći rješenja da nastavi izvoziti unatoč opasnosti da zamrznuti bankovni računi prouzroče prekide njegovih poslovnih operacija. Jukos mora platiti 3,4 milijarde dolara poreznog duga prije kraja kolovoza.