Puštanjem u promet ove dionice ispunjen je plan od 177 kilometara autoceste Zagreb-Split za ovu godinu.
Novu dionicu od Žute Lokve do Perušića u promet će pustiti ministar mora, turizma, prometa i razvitka Božidar Kalmeta
Ukupno je dosad izgrađeno i može se koristiti 340 kilometara autoceste od 380 kilometara koliko će autocesta od Zagreba do Splita (Dugopolja) biti dugačka kad bude potpuno dovršena, što se predviđa za ljeto 2005.
Za sljedeću godinu još je potrebno dovršiti Tunel Malu Kapelu, dužine 6 kilometara, i tri dionice između Pirovca i Vrpolja, ukupne dužine 34 kilometra.
Po podacima resornog ministarstva, cijena 177 kilometara dionica koje su puštene u promet ove godine iznosi 7,8 milijardi kuna, dok će ukupna cijena izgradnje 313 kilometara autoceste od Bosiljeva 2 do Splita biti 13,79 milijardi kuna.
Za sljedeću godinu još je potrebno dovršiti Tunel Malu Kapelu, dužine 6 kilometara, i tri dionice između Pirovca i Vrpolja, ukupne dužine 34 kilometra.
Do potpunog dovršetka izgradnje autoceste Zagreb - Split, može se putovati autocestom uz dva obilaska.
Prvi obilazak dužine 13 kilometara počinje od sjevernog ulaza Tunela Mala Kapela. Autocestom od Zagreba preko Karlovca i čvora Bosiljevo 2 dolazi se do sjevernog ulaza tunela Mala Kapela, putem dugačkim 103 kilometara. Kod tog se tunela silazi s autoceste na državnu cestu DC-23 i prelazi Mala Kapela do južnog ulaza u tunel. Nakon prelaska Male Kapele slijedi ponovno uključenje na autocestu i zatim kontinuirano putovanje do Pirovca u dužini od 192 km.
Drugi obilazak u dužini od 47 kilometara je kod Pirovca, gdje se s autoceste prelazi na spojnu cestu kroz mjesto Čista Mala do mosta preko ušća Krke kod Šibenika. Jadranskom magistralom prolazi se Šibenik te se Borajskom cestom (D-58) uspinje do čvora Vrpolje, gdje se promet ponovo uključuje na autocestu sve do Dugopolja.
(Hina) xduk yds