Zbog povećanja dužine putovanja HŽ je odlučio cijenu redovne prijevozne karte smanjiti za 10 posto, pa će cijena za 2. razred u jednom smjeru umjesto 160 iznositi 144 kune, a za 1. razred 211,50 umjesto 235 kuna, rekao je Mlinarić.
Dodao je kako će nagibni vlakovi Zagreb i Split povezivati tri puta na dan do 15. rujna ove godine, kada će putnički željeznički promet na ličkoj pruzi ponovno biti prekinut kako bi se nastavio remont i do kraja ove godine obavili svi radovi potrebni da se putovanje od Zagreba do Splita skrati na planiranih pet sati.
Kašnjenje puštanja u promet nagibnih vlakova Mlinarić je pojasnio radovima na ličkoj pruzi, koji zbog lošeg vremena te ostalih objektivnih razloga nisu bilo dovršeni u roku, ali i potrebom da se prije početak prometovanja provede i provjera mjernim vlakovima.
Ta je provjera obavljena mjernim vlakom njemačkih željeznica, što je HŽ stajalo 123 tisuće eura, a prvi rezultati pokazuju da je sve u redu, rekao je Mlinarić. Podsjetio je i da su prilikom mjernih vožni oštećena dva hrvatska nagibna vlaka, zbog čega će prema Šibeniku i Zadru, do njihovog popravka, prometovati supstitutivni vlakovi 'podjednakog komfora'.
Dosadašnji interes za putovanje nagibnim vlakovima je vrlo velik, zbog čega HŽ očekuje povećanje prometa na toj relaciji za 21 posto, a ovom će uslugom i željeznički prijevoz postati konkurentan na hrvatskom prometnom tržištu.
Ujedno, početak prometovanja ovih osam vlakova predstavlja i povijesni trenutak za HŽ, s obzirom da je riječ o prvoj nabavci dizel-motornih vlakova unazad 30 godina, rekao je Mlinarić.