Po strukturi kapaciteta, hoteli premašuju prošlogodišnji broj noćenja, dok je pad zabilježen u kampovima i apartmanima, naročito u privatnom smještaju, navodi se u priopćenju HUH-a, uz napomenu da gosti ove sezone dolaze sa smanjenim budžetom za vanpansionsku potrošnju, što se osjeća u trgovini i ugostiteljstvu.
Kao glavne okolnosti i uvjete u kojima se odvija ovogodišnja turistička sezona, HUH navodi produbljenje ekonomske recesije u Europi, naročito u Njemačkoj, oštru mediteransku konkurenciju s niskim cijenama i jakom promocijom, povećani broj Nijemaca koji ostaju kod kuće, te odgođeni booking.
U preporukama za promjene i poboljšanja, HUH predlaže povećanje kvalitete turističkog proizvoda kroz investicije u u smještajne i vanpansionske kapacitete, obogaćivanje ponude te nastavak infrastrukturnih projekata. Također, HUH smatra da treba profesionalizirati prodaju i marketing u turizmu, preispitati načine i učinke promocije turističkih zajednica te obrazovanjem, treninzima i motivacijom povećati kvalitetu turističkih djelatnika.
Osvrćući se na ulogu javnog sektora, HUH ističe potrebu pravovremenih investicija za povećanje kvalitete destinacije, stvaranje preduvjeta za investiranje (urbanistički i provedbeni planovi) kao i objedinjavanja ponude neorganiziranoga i sivog privatnog smještaja. Također, HUH drži potrebnim riješiti otvorene probleme privatizacije i zemljišta, strateški potvrditi mjesto turizma u hrvatskom gospodarstvu.
HUH zaključno smatra kako je potrebno donijeti sveobuhvatni i koordinirani plan priprema turističke 2005. sezone.