Naime, od ukupnog iznosa prodaje 248,4 milijuna kuna, ili 40 posto, ostvareno je na inozemnom tržištu, dok je na domaćem tržištu ostvareno 378,3 milijuna kuna.
Najveći udio, 75 posto, u ukupnoj prodaji Koncerna imaju društva poslovnog područja Energetike i transporta i to u iznosu od 466,4 milijuna kuna.
Društva poslovnog područja Industrije ostvarila su ukupnu prodaju u iznosu 57,9 milijuna kuna, ili 9 posto ukupne prodaje Koncerna, Trgovine 88,2 milijuna kuna (14 posto), a tri društva unutar Posebnih djelatnosti 14,1 milijuna kuna.
Najveći kupac Končarevih proizvoda na domaćem tržištu je Hrvatska elektroprivreda na koju se odnosi 42 posto ukupne domaće prodaje. Slijede trgovačke kuće, kupci s područja industrije i brodogradnje, Hrvatske željeznice, itd.
Najveći dio izvoza pak Končareva društva ostvaruju na tržištima Europske unije (43 posto ukupnog izvoza), dok se oko trećina Končareva izvoza, oko 82 milijuna kuna odnosi na tržišta BiH, Srbije i Crne Gore i Makedonije, te potom na Saudijsku Arabiju, Ujedinjene Arapske Emirate i Albaniju.
U prvih pet mjeseci ove godine društva Koncerna ugovorila su novih poslova u iznosu od 702,8 milijuna kuna, od čega će se veći dio poslova, vrijednosti 646,4 milijuna realizirati u ovoj godini, dok je 56,4 milijuna kuna ugovorenih poslova za realizaciju u 2005. i narednim godinama.