Na taj način korisnici putem Interneta mogu provjeriti raspoloživost kapaciteta na određenoj destinaciji ili programu, dobiti kalkulaciju cijene, popuste, kao i platiti putovanje (za sada kreditnim karticama Diners i American Express) bez dolaska u poslovnicu, istaknuto je na konferenciji za novinare.
Voditeljica Korporativnih komunikacija Generalturista Maja Weber istaknula je da ta agencija, slično kao i druge, bilježi do 10 posto slabiju prodaju domaćim putnicima, dok kod stranih gostiju ima i do 25 posto bolje rezultate nego lani.
Negativan trend za Jadran kod domaćih putnika pojasnila je njihovom slabijom kupovnom moći te trendom rezervacija u posljednji trenutak.
Domaći turisti pak dosta traže ljetne odmore u inozemstvu, posebno u Irskoj, Portugalu, Gardalandu i Turskoj, te da stoga kod tih putovanja ove godine očekuju porast od 10 do 15 posto, kazala je Weber.
Po iznesenim podatcima, preko Generalturista je na EURO 2004. u Portugal putovalo oko tisuću hrvatskih građana, a ta je, ovlaštena agencija Hrvatskog nogometnog saveza, za nogometne utakmice na tom prvenstvu prodala oko 20 tisuća ulaznica.