Izložba obuhvaća oko 130 djela, ulja, akvarela, kombiniranih tehnika, crteža i grafika, a priredila ju je Jelica Ambruš, muzejska savjetnica osječke Galerije likovnih umjetnosti.
Ovom retrospektivom, kako je istaknuto na večerašnjem otvaranju, najcjelovitije je do sada obrađen Tomljenovićev likovni opus nastao u trećem desetljeću 20. stoljeća.
Tomljenović je početkom 20-ih godina prošlog stoljeća iz Osijeka otišao u Beč na pripreme za studij slikarstva. Slikao je u duhu simbolizma, poetskog realizma i impresionizma. Nakon Beča usavršava se u Muenchenu, pohađa razne privatne škole, a 1923. započinje studij slikarstva na tamošnjoj Akademiji likovnih umjetnosti kod vodećih profesora Groeebera i Stucka. Tu je, kako navodi Jelica Ambruš, formirao vlastiti slikarski izraz o čemu svjedoče njegova djela, te je bio pod velikim utjecajem jugendstila i impresionizma, djela starih majstora koje je kopirao u muzejima, ali i aktualnog njemačkog ekspresionizma.
Nakon Muenchena Tomljenović 1925. boravi u Italiji što će također imati odraza na njegovo stvaralaštvo, a 1926. i 1927. počinje slikati u duhu neokubizma i to pod utjecajem Andrea Lhotea u Parizu, gdje nastaje ciklus nadahnutih ženskih aktova, crteža kredom i ugljenom. Iz tog perioda ističe se njegovo kapitalno djelo ulje "Mlada žena".
Nakon boravka u europskim metropolama vraća se u Osijek te priređuje nekoliko samostalnih izložaba. Ponovno odlazi u Španjolsku i Maroko gdje su, ocjenjuje Ambruš, nastali njegovi najbolji ekspresionistički radovi izvedeni u tehnici ulja.
Tomljenović umire 1929., a godinu dana poslije u Osijeku mu je priređena posthumna izložba. Jelica Ambruš istaknula je da će izlaskom monografije, koja je u pripremi, grad Osijek i Hrvatska najbolje se odužiti ovom rano preminulom pripadniku hrvatske moderne umjetnosti čiji vremenski sažeti desetogodišnji opus najbolje govori o našoj pripadnosti europskim likovnim tokovima trećeg desetljeća 20. stoljeća.