Jurleka je kazao da se u okviru uvođenja T-robne marke razmišlja o uvođenju dva "podbranda", T-mobile, te T-com.
Iako u HT-u nisu potvrdili, neslužbeno se doznaje da bi proizvodi i usluge pod T-robnom markom mogle biti dostupne domaćim korisnicima u rujnu ili listopadu ove godine.
Riječ je o globalnoj robnoj marki njemačkog telekomunikacijskog diva Deutsche Telekoma, koji je većinski vlasnik HT-a.
Nadzorni odbor HT jučer je odlučio o postupku uvođenja T-branda HT i HTmobile, te za njihove proizvode i usluge.
Jurleka danas nije mogao reći ništa više o tome koliko će koštati uvođenje te globalne robne marke, o čemu se točno radi i kako će se to odraziti na poslovanje HT-a, objašnjavajući da je takva odluka Nadzornog odbora HT-a, te da će o detaljima javnost biti pravodobno obaviještena.
Napomenuo je da će uvođenje te globalne marke u Hrvatsku omogućiti domaćim korisnicima približavanje globalnoj robnoj kvaliteti i da će dobiti dosta na izvrsnosti usluge.
Neslužbeno se doznaje da je pod proizvodima i uslugama riječ o uvođenju integriranih usluga koji bi spojile mobilnu telefoniju, Internet, te širokopojasni Internet, koje korisnici sve više traže.