Kako je istaknuo direktor tvornice Srđan Oreb, strategija tržišnog nastupanja tvornice definirana je u dva smjera - plasiranje brandova Helf, Kavabon, Rolly pop, Bubble gum, Prsne karamele na domaće i inozemno tržište kao i plasiranje na tržište tzv. "no name" odnosno tržišno nepoznatih proizvoda.
Cilj tvornice, koju je 1998. godine Aquarius grupe kupila od Plive, je postizanje proizvodnje od 100 tona mjesečno, odnosno 1.200 tona proizvoda godišnje. Ostvarena proizvodnja u proteklom mjesecu iznosila je 30 tona, a trenutna realizacija je na 30 posto zacrtanog plana, rečeno je. Postizanje 100 tona mjesečne proizvodnje u tvrtki planiraju do kraja ove godine.
Oreb je također istaknuo kako mjesečni promet tvornice Favorit iznosi oko dva milijuna kuna, a plan je doseći 100 milijuna kuna prometa godišnje i to do kraja 2005. godine.
U tvornici trenutno radi 40 djelatnika, a do kraja ove godine u skladu s povećanjem proizvodnje planiraju se i nova zapošljavanja.
Do sada je u tvornicu Favorit investirano tri milijuna kuna, a planirana su i nova ulaganja u modernizaciju proizvodnje. Značajna sredstva ulažu se i u marketing kako bi se podsjetilo kupce na brandove tvornice Favorit koji su bili izrazito popularni kod potrošača.
Poslovodstvo tvrtke istaknulo je kako su u pregovorima s velikim distributerima u Hrvatskoj, ali i u inozemstvo, a s ciljem što bolje distribucije proizvoda. Tvrtka trenutno izvozi na tržišta Novog Zelanda, Kanade, Bosne i Hercegovine te Slovenije, a pregovori se vode oko ulaska na tržišta Makedonije, Srbije i Crne Gore, Ujedinjenih Arapskih Emirata, Belgije i Italije.