Ivan Gross je tijekom prošlog tjedna boravio u Novom Sadu u sastavu izaslanstva grada Beča koje je posjetilo vojvođansku skupštinu Vojvodine, piše list. Izvršno vijeće Vojvodine pokrenulo je inicijativu za stvaranje regionalne robne marke "najbolje iz Vojvodine", a Gross, odgovarajući na pitanje lista kako bi na hrvatskom ili austrijskom tržištu mogli biti primljeni vojvođanski proizvodi, ocjenjuje da vojvođanski proizvodi imaju "izuzetno velike izglede" na tržištu regije.
Na novinarsku primjedbu da za stvaranje jakih brandova treba učinkovitiji pristup u kojem se stvara zaštićena izvozna marka tipa "najbolje iz Vojvodine", poput marketinške akcije "Kupujmo domaće" ili "Kupujmo hrvatsko", Gross kaže za list da se "recepti u Hrvatskoj i Srbiji ne mogu uspoređivati jer je ipak Srbija trenutno u potpuno drugačijem položaju nego Hrvatska" te dodaje da "Vojvodina očigledno učiniti određeni iskorak, no posebno treba podvući da se pravi brand može stvoriti samo u inozemstvu, jer tek tamo dolazi do pravog tržišnog vrednovanja određenog proizvoda".