"Izrađena studija ukazuje da je projekt naftovoda CPOT i tehnički i ekonomski prihvatljiv", izjavljuje Sokolović, dodajući da treba što prije izgraditi akcijski plan promocije tog projekta kako bi se provjerila njegova stvarna prihvatljivost za potencijalne korisnike ali i financijere.
Nakon toga uslijedilo bi osnivanje konzorcija za izgradnju i upravljanje naftovodom, tumači pomoćnik ministra rudarstva i energetike SCG-a, ističući da je prednost CPOT-a u odnosu na alterantivne pravde za opsrkbu Europe naftom iz kaspijske regije kraća trasa i mogućnost smanjenja troškova izgradnje budući da dio planirane trase već postoji,
Nadalje, ulaganje u luke u Constanzi i u Omišlju kako bi se osigurao nesmetan rad s velikim tankerima nije veliko, prenosi novosadski "Dnevnik" Sokolovićeve riječi, dodajući da se nakon nedavnog sastanka predstavnika SCG-a, Rumunjske i Hrvatske i prihvaćanja studije o izvedivosti koju je izradila američka tvrtka HLP/Parsons, projekt izgradnje naftvoda za korak približio realizaciji.