NEW YORK, 28. svibnja 2004. (Hina/AFP) - Uspjeh "Pasije", kontroverznogfilma Mela Gibsona, postavio je njezina američkog distributeraNewmarket ispred nekih najvećih hollywoodskih studija u 2004. godini,s ukupnim prihodima na
kinoblagajnama već sad višim od 400 milijunadolara, prema istraživanju objavljenom u četvrtak.
NEW YORK, 28. svibnja 2004. (Hina/AFP) - Uspjeh "Pasije",
kontroverznog filma Mela Gibsona, postavio je njezina američkog distributera
Newmarket ispred nekih najvećih hollywoodskih studija u 2004. godini, s ukupnim
prihodima na kinoblagajnama već sad višim od 400 milijuna dolara, prema
istraživanju objavljenom u četvrtak. S 403,7 zarađenih milijuna,
nasuprot 1,4 milijuna u istom razdoblju 2003. godine, Newmarket Films zauzima
četvrto mjesto u američkom poretku prodaja kinoulaznica u prvih 21 tjedana u
godini, otkriva istraživanje tvrtke Schwab SoundView Capital Markets, temeljeći
se na brojkama instituta Kagan Media.
Sasvim mladi nezavisni distributer (tvrtka je osnovana u kolovozu
2002.) prednjači pred velikim imenima Hollywooda: Paramount, MGM, ali posebice
Universal i Fox, koji su ostvarili prihode od 299 i 297 milijuna dolara.
Prve tri tvrtke su Time Warner (oko 697 milijuna dolara), Disney (550)
i Sony (516), kaže se u istraživanju.