Postaja izvješćuje da je splitska agencija dobila nagradu za rad u kategoriji zaštitni znak - potrošač a koju je napravila za Mesnu industriju Pivac. Na međunarodnom natjecanju u Portlandu priznanja se dodjeljuju za postignuća marketinških tvrtki, reklamnih agencija, tvrtki video produkcije, multimedija te drugih kreativnih studija, navodi postaja.
Direktor Elevatora Tony Adamić je za postaju tim povodom rekao da on i njegovi suradnici nastoje iskoristiti iskustva drugih na području oglašavanja, no to nije uvijek dobro dočekano jer se "ljudi ponekad boje da stvari koje funkcioniraju drugdje neće funkcionirati u Hrvatskoj".
"U slučaju našeg klijenta Mesne industrije braća Pivac, a i za mnoge druge za koje radimo ipak je dokazano da je moguće primjenjivati određena načela rada i funkcioniranja koji vrijede u Americi i da je to moguće primjenjivati i u Hrvatskoj. Čitav taj naš rad ovdje je zapravo jedan eksperiment. Nas zanima koliko je moguće implementirati taj način rada na ovom tržištu i to se sada pokazalo ne samo kao sasvim moguće nego i kao jako kvalitetno rješenje", rekao je direktor Elevatora Adamić za VOA-u.