Radnja filma događa se u 2032., a riječ je o kiborgu koji istražuje problem pokvarenih androida koji su ubili svoje vlasnike.
Taj film od 18 milijuna dolara stvaran je četiri godine, a kombinira slike stvorene računalom i tradicionalnu dvodimenzionalnu animaciju.
Film je stajao četiri puta više i triput dulje je nastajao od kultnoga prvog dijela "Ghost in the Shell" iz 1995.
Oshii kaže da je film nadahnut mučnim mislima o gospodarskoj recesiji i nasilju. Redatelj je zato osmislio svijet u kojem ljude mijenjaju njihovi virtualni robovi.
"Razlikovanje virtualnoga od stvarnog velika je ljudska pogreška. Ja držim da su rođenje i smrt ljudskoga bića već virtualan događaj", kaže taj 52-godišnji redatelj. "Prihvaćanjem činjenice da ono što vidimo nije stvarnost čovječanstvu otvaramo vrata istine", kaže Oshii.
"Ghost in the Shell 2" prvi je japanski animirani film u konkurenciji za Zlatnu palmu. Natječe se s 18 drugih filmova, među njima su dva dokumentarca i animirani "Shrek 2" DreamWorksa.