Po pisanju Nihon Keizai Shimbuna, taj se posrnuli japanski proizvođač automobila nada injekciji kapitala od američke financijske tvrtke J.P. Morgan s ciljem financiranja mjera restrukturiranja i razvoja novih modela vozila. No visina mogućeg kapitala, kako navodi list, još nije poznata.
Prošlog je mjeseca DaimlerChrysler, koji drži 37 posto vlasničkog udjela u Mitsubishiju, u svojem priopćenju objavio da je tvrtka "odlučila ne sudjelovati u povećanju kapitala koji planira Mitsubishi te mu obustaviti daljnju financijsku potporu".
U nastojanju povećanja kapitala Mitsubishi Motorsa, tvrtke te grupe Mitsubishi Corp, Mitsubishi Heavy Industries i Bank of Tokyo-Mitsubishi već su odlučile kupiti preferencijalnih dionica u ukupnoj vrijednosti 120 milijardi jena ili 1,1 milijardu dolara.
Nadalje, Bank of Tokyo-Mitsubishi i Mitsubishi Trust & Banking Corp upravljat će zamjenom dugovanja za dioničke udjele ukupne vrijednosti 130 milijardi jena.
Istodobno, Mitsubishi Motors danas je objavio da je u prošloj fiskalnoj godini, koja je završila 31. ožujka, zabilježio neto gubitak u visini 215,4 milijarde jena ili 1,9 milijardi dolara, naspram u prethodnoj godini zabilježene neto dobiti u iznosu 37,3 milijarde jena.