FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

ŠIBENIK: KONFERENCIJA "KVALITETA I KONKURENTNOST"

Autor: ;DSTA;
ŠIBENIK, 17. svibnja 2004. (Hina) - "Kvaliteta i konkurentnost" naziv je 5. hrvatske konferencije o kvaliteti koja je danas počela s dvodnevnim radom u šibenskom hotelskom naselju "Solaris" u organizaciji Hrvatskog društva za kvalitetu, a okupila je predstavnike 120 hrvatskih tvrtki.
ŠIBENIK, 17. svibnja 2004. (Hina) - "Kvaliteta i konkurentnost" naziv je 5. hrvatske konferencije o kvaliteti koja je danas počela s dvodnevnim radom u šibenskom hotelskom naselju "Solaris" u organizaciji Hrvatskog društva za kvalitetu, a okupila je predstavnike 120 hrvatskih tvrtki. #L# Konferenciju je otvorio dr. Esad Prohić, savjetnik za znanost, obrazovanje i zaštitu okoliša predsjednika RH Stjepana Mesića koji je pokrovitelj ovogodišnje konferencije. Prohić je istaknuo kako Hrvatska bez razvija kvalitete ne može ući u Europu niti biti njezinim dijelom. Dodao je kako je kvaliteta neraskidivo i usko vezana za zaštitu okoliša jer, kako je kazao, nema kvalitetnog proizvoda koji se sukobljava sa zaštitom okoliša. U uvodnom dijelu konferencije govorili su predstavnici Hrvatskog društva za kvalitetu, generalnih sponzora skupa - Ine i nezavisne certifikacijske kuće BVOI, Hrvatskog zavoda za normizaciju i mjeriteljstvo i Hrvatske gospodarske komore. Svi su istaknuli kako je povećanje kvalitete i razvoj sustava upravljanja kvalitetom izazov pred kojim Hrvatska stoji i bez čega nema ulaska u Europsku uniju, povećanja izvoza i konkurentnosti. Tako je rečeno da je cilj Ine da svi njezini proizvodi postignu europske norme odnosno norme E4 i E5 a predviđaju da će im to uspjeti do 2008. godine. Preduvjet za to su velika ulaganja u obje Inine rafinerije u Hrvatskoj. Također je istaknuto kako je važan uvjet povećanja izvoza postojanje crtifikata ISO. Danas i sutra sudionici skupa razgovarat će o tome kako unaprijediti kvalitetu i konkurentnost hrvatskih proizvoda, a organizirane su i tri radionice - o komunikaciji s kupcem i održivom razvoju, poboljšanju sustava upravljanja te pristupu i metodama poboljšanja kvalitete. Na konferenciji sudjeluju i stručnjaci iz Austrije i Mađarske te predstavnici slovenskih i poduzeća iz BiH. (Hina) xdf yds

(Hina) xdf yds

An unhandled error has occurred. Reload 🗙