ZAGREB, 14. svibnja 2004. (Hina) - Hrvatska turistička zajednica (HTZ) predstavila je danas novu seriju autorskih turističkih plakata Hrvatske koji, objedinjeni logom HTZ-a te sloganima "Hrvatska-Mediteran kakav je nekad bio" i
"Hrvatska-zemlja različitosti", ističu vrijednosti prirodno-kulturnog naslijeđa s ciljem pozicioniranje Hrvatske kao jedne od vodećih mediteranskih turističkih zemalja.
izam/ugostiteljstvo
ZAGREB, 14. svibnja 2004. (Hina) - Hrvatska turistička zajednica (HTZ)
predstavila je danas novu seriju autorskih turističkih plakata
Hrvatske koji, objedinjeni logom HTZ-a te sloganima
"Hrvatska-Mediteran kakav je nekad bio" i "Hrvatska-zemlja
različitosti", ističu vrijednosti prirodno-kulturnog naslijeđa s
ciljem pozicioniranje Hrvatske kao jedne od vodećih mediteranskih
turističkih zemalja.#L#
Serija plakata koji su predstavljeni izložbom naziva "Novi hrvatski
turistički plakat" u zagrebačkom Umjetničkom paviljonu, sastoji se od
četiri serije po 35 plakata. Koncepciju plakata osmislili su eminentni
hrvatski dizajneri i fotografi - dizajner Boris Ljubičić, dizajnerski
timovi Bruketa&Žinić i Franković&Vučić te fotografi Damir Fabijanić,
Ivo Pervan, Damil Kalogjera, Romeo Ibrišević, Saša Pjanić i Vid
Barac.
Kao razlog pokretanja toga projekta, za koji je HTZ utrošio oko 1,2
milijuna kuna, direktor Glavnog ureda HTZ-a Niko Bulić istaknuo je
potrebu novog iskoraka u vizualnoj prezentaciji Hrvatske koja se
nametnula uspješnim povratkom hrvatskog turizma na međunarodno tržište
u zadnjih nekoliko godina.
U želji da tim projektom dobiju najbolje, izradu plakata su povjerili
starijim provjerenim autorima (primjerice Ljubičić i Fabijanić), ali
i onima mlađe generacije koji su se afirmirali u svome poslu
(Bruketa&Žinić). Tako su i nastali plakati koji se svojom koncepcijom
i izgledom razlikuju od svega na hrvatskom tržištu, među kojima
posebno mjesto zauzimaju plakati Ljubičića u formi harmonike. Autori
su imali potpunu slobodu, koristili su materijal iz fundusa dijateke
HTZ-a, a jedini zadani okvir su bili slogani "Hrvatska-Mediteran kakav
je nekad bio" ("The Mediterranean as it once was") i "Hrvatska-zemlja
različitosti" ("A World of difference"), a kojima HTZ u zadnje dvije
godine promovira obalni odnosno kopneni, srednjoeuropski dio Hrvatske.
Na plakatima Brukete&Žinića tim je sloganima dodan i naziv "Natural
stress relief", kojima se Hrvatska promovira i kao "prirodan lijek"
protiv stresa modernog doba i zemlja netaknute prirode.
Plakate će HTZ koristiti za promociju na inozemnim tržištima, ali,
kako je naglasio Bulić, za isti cilj ih na raspolaganje stavlja i svim
drugim institucijama i pojedincima.
Nova serija plakata HTZ-a ujedno je i prva nakon deset godina, budući
su zadnji promotivni plakati tiskani 1994. godine.
U Umjetničkom paviljonu se mogu razgledati do 22. svibnja.
(Hina) xtam yds
(Hina) xtam yds